home loans
home loans
Продовження проекту рішення "Про встановлення місцевих податків та зборів на 2020 рік" PDF Печать
Автор: Оксана   
04.06.2019 13:10

03

Землі громадської забудови

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування

 

0

 

0

 

0

 

0

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти

0

0

0

0

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги

0

0

0

0

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій

0

0

0

0

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування

0

0

0

0

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів

1

1

1

1

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

1

1

1

1

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

1

1

1

1

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

1

1

1

1

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

1

1

1

1

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

1

1

1

1

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

1

1

1

1

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування

1

1

1

1

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС

0

0

0

0

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

1

1

1

1

04

Землі природно-заповідного фонду

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

1

1

1

1

04.02

Для збереження та використання природних заповідників

0

0

0

0

04.03

Для збереження та використання національних природних парків

0

0

0

0

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів

0

0

0

0

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

1

1

1

1

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

1

1

1

1

04.07

Для збереження та використання парків - пам’яток садово-паркового мистецтва

1

1

1

1

04.08

Для збереження та використання заказників

1

1

1

1

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

1

1

1

1

04.10

Для збереження та використання пам’яток природи

1

1

1

1

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

1

1

1

1

05

Землі іншого природоохоронного призначення

06

   Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися   для профілактики захворювань і лікування людей)

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів

1

1

1

1

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

1

1

1

1

06.03

Для інших оздоровчих цілей

1

1

1

1

07

Землі рекреаційного призначення

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення

1

1

1

1

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту

1

1

1

1

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

0,05

0,05

5

1

07.04

Для колективного дачного будівництва

0,05

0,05

5

1

08

Землі історико-культурного призначення

08.01

Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини

0,1

0,1

1

1

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

0,1

0,1

1

1

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

0,1

0,1

1

1

09

Землі лісогосподарського призначення

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг

0,1

0,1

5

5

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

0,1

0,1

5

5

10

Землі водного фонду

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

1

1

1

1

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

1

1

1

1

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

1

1

1

1

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

1

1

1

1

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

1

1

1

1

10.06

Для сінокосіння

1

1

1

1

10.07

Для рибогосподарських потреб

1

1

1

1

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

1

1

1

1

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

1

1

1

1

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

1

1

1

1

10.11

Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів

1

1

1

1

11

Землі промисловості

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами

1

1

5

1

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

1

1

5

1

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

1

1

5

1

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

1

1

1

1

12

Землі транспорту

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

3

3

3

3

12.02

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту

1

1

1

1

12.03

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту

1

1

1

1

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства

1

1

5

1

12.05

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту

1

1

1

1

12.06

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

1

1

1

1

12.07

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту

1

1

1

1

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

3

3

3

3

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

1

1

1

1

13

Землі зв’язку

13.01

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

3

1

3

1

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

1

1

1

1

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

1

1

1

1

14

Землі енергетики

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій

1

1

5

1

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

1

1

5

1

15

Землі оборони

15.01

Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил

0

0

0

0

15.02

Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії

0

0

0

0

15.03

Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби

0

0

0

0

15.04

Для розміщення та постійної діяльності СБУ

0

0

0

0

15.05

Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби

0

0

0

0

15.06

Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки

0

0

0

0

15.07

Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань

0

0

0

0

16

Землі запасу

0

0

0

0

17

Землі резервного фонду

0

0

0

0

18

Землі загального користування

0

0

0

0

 

 Сільський голова                                                                     В.М.Панова

 

                                                                                                                     Додаток № 3
                                                                                                    до рішення Червонослобідської
                                                                                             сільскої ради VII скликання
                                                                                                                              від __.__.2019 року № __-__-УІІ                                                                                                                                                                                                                                                   Про оподаткування транспортним податком

1. Платники податку
1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 є об'єктами оподаткування.
2. Об'єкт оподаткування
2.1. Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об'єму циліндрів двигуна, типу пального";
Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального.

3. База оподаткування
3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2.

4. Ставка податку
4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2.

5. Податковий період
5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення та сплати податку
6.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).
Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.
6.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.
Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.
6.5. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт.
Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
6.6. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.
6.7. У разі спливу п'ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п'яти років.
6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 є об'єктом оподат-кування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.
У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов'язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.
6.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення є об'єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.
6.10. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:
а) об'єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;
б) розміру ставки податку;
в) нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об'єктів оподаткування".

7. Порядок сплати податку
7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до міського бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

8. Строки сплати податку
8.1. Транспортний податок сплачується:
а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації".

Сільський голова                                              В.М.Панова

                                                                                                                                                                                 Додаток №4
                                                                                                                                                                      до рішення Червонослобідської
                                                                                                                                                                      сільскої ради VII скликання
                                                                                                                                                                      від __.__.2019 року № __-__-УІІ
Про єдиний податок

1. Платниками єдиного податку є суб'єкти малого підприємництва – фізичні та юридичні особи з податковою адресою у межах Червонослобідської сільської ради Макарівського району Київської області , які відповідають вимогам спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, і які самостійно обрали даний спосіб оподаткування доходів та отримали свідоцтва платника єдиного податку.
2. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:
2.1.) Платники єдиного податку першої групи  це фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;
2.2.) До другої групи платників належать  фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
- обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.
Вичерпний перелік видів послуг, які розуміються як побутові послуги населенню, що надаються першою та другою групами платників єдиного податку, визначений пунктом 291.7 статті 291 Податкового кодексу України.
Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;
2.3.) Третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень;

2.4.) Четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.
3. Під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників єдиного податку, розуміються такі види послуг:
1) виготовлення взуття за індивідуальним замовленням;
2) послуги з ремонту взуття;
3) виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням;
4) виготовлення виробів із шкіри за індивідуальним замовленням;
5) виготовлення виробів з хутра за індивідуальним замовленням;
6) виготовлення спіднього одягу за індивідуальним замовленням;
7) виготовлення текстильних виробів та текстильної галантереї за індивідуальним замовленням;
8) виготовлення головних уборів за індивідуальним замовленням;
9) додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням;
10) послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів;
11) виготовлення та в'язання трикотажних виробів за індивідуальним замовленням;
12) послуги з ремонту трикотажних виробів;
13) виготовлення килимів та килимових виробів за індивідуальним замовленням;
14) послуги з ремонту та реставрації килимів та килимових виробів;
15) виготовлення шкіряних галантерейних та дорожніх виробів за індивідуальним замовленням;
16) послуги з ремонту шкіряних галантерейних та дорожніх виробів;
17) виготовлення меблів за індивідуальним замовленням;
18) послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів;
19) виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням;
20) технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за індивідуальним замовленням;
21) послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- і відеоапаратури;
22) послуги з ремонту електропобутової техніки та інших побутових приладів;
23) послуги з ремонту годинників;
24) послуги з ремонту велосипедів;
25) послуги з технічного обслуговування і ремонту музичних інструментів;
26) виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням;
27) послуги з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку та металовиробів;
28) виготовлення ювелірних виробів за індивідуальним замовленням;
29) послуги з ремонту ювелірних виробів;
30) прокат речей особистого користування та побутових товарів;
31) послуги з виконання фоторобіт;
32) послуги з оброблення плівок;
33) послуги з прання, оброблення білизни та інших текстильних виробів;
34) послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів;
35) вичинка хутрових шкур за індивідуальним замовленням;
36) послуги перукарень;
37) ритуальні послуги;
38) послуги, пов'язані з сільським та лісовим господарством;
39) послуги домашньої прислуги;
40) послуги, пов'язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням.

4. При розрахунку загальної кількості осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку - фізичною особою, не враховуються наймані працівники, які перебувають у відпустці у зв'язку з вагітністю і пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.
5.Якщо сільськогосподарський товаровиробник утворюється шляхом злиття, приєднання, перетворення, поділу або виділення згідно з відповідними нормами Цивільного кодексу України, він стає платником податку у відповідності до підпунктів 291.4.3-291.4.6 Податкового кодексу.
5.1) Новоутворені сільськогосподарські товаровиробники можуть бути платниками податку з наступного року, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік, дорівнює або перевищує 75 відсотків.

6. Не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп:
суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:
1) діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);
2) обмін іноземної валюти;
3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);
4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);
5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;
6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України "Про страхування", сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III Податкового Кодексу;
7) діяльність з управління підприємствами;
8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур'єрської діяльності) та зв'язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);
9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;
10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;
фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;
фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;
страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;
суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;
представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;
фізичні та юридичні особи - нерезиденти;
суб'єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

7. Не можуть бути платниками єдиного податку четвертої групи:
суб'єкти господарювання, у яких понад 50 відсотків доходу, отриманого від продажу сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки, становить дохід від реалізації декоративних рослин (за винятком зрізаних квітів, вирощених на угіддях, які належать сільськогосподарському товаровиробнику на праві власності або надані йому в користування, та продуктів їх переробки), диких тварин і птахів, хутряних виробів і хутра (крім хутрової сировини);
суб'єкти господарювання, що провадять діяльність з виробництва підакцизних товарів, крім виноматеріалів виноградних (коди згідно з УКТ ЗЕД 2204 29 - 2204 30), вироблених на підприємствах первинного виноробства для підприємств вторинного виноробства, які використовують такі виноматеріали для виробництва готової продукції;
суб'єкт господарювання, який станом на 1 січня базового (звітного) року має податковий борг, за винятком безнадійного податкового боргу, який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

8. Об'єкт та база оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи
8.1 Об'єктом оподаткування для платників єдиного податку четвертої групи є площа сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень) та/або земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ), що перебуває у власності сільськогосподарського товаровиробника або надана йому у користування, у тому числі на умовах оренди.
8.2. Базою оподаткування податком для платників єдиного податку четвертої групи для сільськогосподарських товаровиробників є нормативна грошова оцінка одного гектара сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 1 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого розділом XII Податкового Кодексу.
Базою оподаткування податком для платників єдиного податку четвертої групи для земель водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ) є нормативна грошова оцінка ріллі в Київській області, з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного за станом на 1 січня базового податкового (звітного) року відповідно до порядку, встановленого розділом XII Податкового Кодексу.
8.3. Підставою для нарахування єдиного податку платникам четвертої групи є дані державного земельного кадастру та/або дані з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння податку у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

9. Ставки єдиного податку
9.1. Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цьому Положенні – прожитковий мінімум), другої групи – у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі у цьому Положенні – мінімальна заробітна плата), третьої групи - у відсотках до доходу (відсоткові ставки).
9.2. Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
1) для першої групи платників єдиного податку - 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;
2) для другої групи платників єдиного податку - 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
9.3. Відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:
1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим Кодексом;
2) 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
Для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, ставка єдиного податку встановлюється у розмірі, визначеному підпунктом 2 пункту 293.3 статті 293 Податкового кодексу.
9.4. Ставка єдиного податку встановлюється для платників єдиного податку першої - третьої групи (фізичні особи - підприємці) у розмірі 15 відсотків:
1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпунктах 1, 2 і 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу;
2) до доходу, отриманого від провадження діяльності, не зазначеної у реєстрі платників єдиного податку, віднесеного до першої або другої групи;
3) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків;
4) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування;
5) до доходу, отриманого платниками першої або другої групи від провадження діяльності, яка не передбачена у підпунктах 1 або 2 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу.
9.5. Ставки єдиного податку для платників третьої групи (юридичні особи) встановлюються у подвійному розмірі ставок:
1) до суми перевищення обсягу доходу, визначеного у підпункті 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу;
2) до доходу, отриманого при застосуванні іншого способу розрахунків, ніж зазначений у цьому розділі;
3) до доходу, отриманого від здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування.
9.6. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп кількох видів господарської діяльності застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності.
9.7. У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для відповідної групи таких платників єдиного податку.
9.8. Інші особливості застосування ставок єдиного податку встановлюються відповідно до статті 293 Податкового кодексу України.

Сільський голова                                                                               В.М.Панова

                                                                                                     Додаток № 5
                                                                                                                                                         до рішення Червонослобідської
                                                                                                                                                          сільскої ради VII скликання
                                                                                                                                                          від __.__.2019 року №__-__-УІІ
Про туристичний збір

1. Загальні положення
1.1. Положення про туристичний збір (далі – Положення) розроблено на підставі Податкового кодексу із змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актівУкраїни щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018 № 2628, Бюджетного кодексу України та визначає порядок справляння туристичного збору на території Червоносло-бідської сільської ради. Це Положення є обов'язковим до виконання юридич-ними та фізичними особами на території Червонослобідської сільської ради.
1.2. Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до сільського бюджету.
2.Платники збору:

 

2.1.Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без гро-мадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної оди-ниці, на якій діє рішення сільської ради про встановлення туристичного збору, та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) визначених підпунктом 268.5.1 пункту 268.5 Податкового кодексу.
3. Платниками збору не можуть бути особи, які:
а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму на території Червонослобідської сільської ради;
б) особи визначені підпунктом "в" підпункту 14.1.213 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу, які прибули у відрядження або тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 Податкового кодексу, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;
в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);
г) ветерани війни;
ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я;
е) діти віком до 18 років;
є) дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади;
ж) члени сім'ї фізичної особи першого та/або другого ступеняспоріднення, визначені відповідно до підпункту 14.1.263 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу, які тимчасово розміщуються такою фізичною особою у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту268.5.1 пункту 268.5 Податкового кодексу, що належать їй на праві власності або на праві користування за договором найму.
Членами сім'ї фізособи першого ступеня споріднення, вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у т.ч. усиновлені. Членами сім'їфізособи другого ступеняспорідненнявважаютьсяїїріднібрати й сестри, її баба та дідіз боку матері та з боку батька, онуки (пп. 14.1.263 ПКУ)

 

4.Ставка збору
4.1.Встановити ставку збору у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення особи у місцях проживання (ночівлі):
- у розмірі 0,5 відсотка - для внутрішнього туризму;
- у розмірі 1 відсотка - для в'їзного туризму.

 

5. База справляння збору
5.1. Базою справляння збору є загальна кількість діб тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених пунктом 6 даного Положення.
6. Місця проживання (ночівлі) та Податкові агенти
6.1.Встановити, що тимчасове розміщення на території Червонослобідської сільської ради може здійснюватися з у таких місцях проживання (ночівлі):
а) готелі, кемпінги, мотелі, гуртожитки для приїжджих, хостели, будинки відпочинку, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, пансіонати та інші заклади готельного типу, санаторно-курортні заклади;
б) житловий будинок, прибудова до житлового будинку, квартира, котедж, кімната, садовий будинок, дачний будинок, будь-які інші об'єкти, що використовуються для тимчасового проживання (ночівлі).
6.2.Визначити, що справляння туристичного збору на території Ясногородської сільської ради здійснюватися такими податковими агентами:
а) юридичними особами, філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами юридичних осіб згідно з підпунктом 268.7.2 пункту 268.7 Податкового кодексу, фізичними особами - підприємцями, які надають послуги з тимчасового розміщення осіб у місцях проживання (ночівлі), визначених пунктом 6.1. даного Положення;
б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб з метою їх тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі), визначених підпунктом "б" підпункту 268.5.1 пункту 268.5 Податкового кодексу, що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;
в) юридичними особами, які уповноважуються Червонослобідською сільською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з відповідною радою.
6.3. Облік осіб, визначених пункту 3 даного Положення, ведеться податковими агентами туристичного збору окремо за кожною категорією.
6.4. Перелікподатковихагентів та інформація про них розміщуються та оприлюднюються на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування.
7. Особливості справляння збору
7.1. Платники збору сплачують суму збору авансовим внеском перед тимчасовим розміщенням у місцях проживання (ночівлі) податковим агентам, які справляють збір за ставками, визначеними пунктом 4 даного Положення, у місцях справляння збору.
За один і той самий період перебування платника збору на території Червонослобідської сільської ради, на якій встановлено туристичний збір, повторне справляння збору, вже сплаченого таким платником збору, не допускається.
7.2. Особа здійснює тимчасове розміщення платника збору у місцях проживання (ночівлі), що належать такій особі на праві власності або на праві користування, виключно за наявності у платника збору документа, що підтверджує сплату ним туристичного збору відповідно до цього Положення.
7.3. У разі дострокового залишення особою, яка сплатила туристичний збір, території Червонослобідської сільської ради, сума надмірно сплаченого збору підлягає поверненню такій особі у встановленому Кодексом порядку.
8. Порядок сплати збору
8.1.Податкові агенти сплачують туристичний збір за своїм місцезнаходженням щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк та відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал.
8.2. Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надаєпослуги з тимчасового розміщення у місцях проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов'язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичногозбору у контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.
8.3. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.
9. Податковий обов'язок
9.1. Податковим обов'язком визначається обов'язок платника сплатити суму податкув порядку і строки, визначені Податковим кодексом України та цим Положенням.
9.2. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком і збором.
9.3. Податковим обов'язком є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків Передбачених Податковим кодексом України.
9.4. Виконання податкового обов'язку може здійснюватися платником податку самостійно або за допомогою свого представника чи податкового агента.
9.5. Платники туристичного збору та податкові агенти несуть відповідальність за порушення порядку справляння та сплати туристичного збору відповідно до вомог чинного законодавства України
10. Контроль
10.1. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства у частині справляння туристичного збору здійснює контролюючий орган.
10.2. Моніторинг та контроль за повнотою сплати і зарахування туристичного збору до місцевого бюджету здійснює головний бухгалтер Червонослобідської сільської ради .

 

Сільський голова                                                                                 В.М.Панова