home loans
home loans
Звіт оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг за 2015 рік PDF Печать
Автор: Administrator   
05.01.2016 09:17

Звіт оператора телекомунікацій про якість

телекомунікаційних послуг за 2015 рік

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень за звітний рік

Запланований рівень на поточний рік

Назва телекомунікаційної послуги:

       

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час

%

не менше 90%

100

100

Відсоток справних таксофонів

%

не менше 90%

-

-

Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік

%

не більше 0,2

0

0

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час

%

не менше 65%

85

90

Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік

%

не більше 0,8

0,62

0,7

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1%

0,2

1

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

%

не більше 1%

0,8

1
         

Керівник Червонослобідського МПД Нестор Р.Б.