Звіт оператора телекомунікацій про якість телекомунікаційних послуг за 2013 рік |
|
|
Автор: Administrator |
02.01.2014 14:31 |
Звіт оператора телекомунікацій про якість
телекомунікаційних послуг за 2013 рік
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
|
Одиниця виміру
|
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)
|
Досягнутий рівень за звітний рік
|
Запланований рівень на поточний рік
|
Назва телекомунікаційної послуги:
|
|
|
|
|
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час
|
%
|
не менше 90%
|
100
|
100
|
Відсоток справних таксофонів
|
%
|
не менше 90%
|
-
|
-
|
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік
|
%
|
не більше 0,2
|
0
|
0
|
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час
|
%
|
не менше 65%
|
85
|
90
|
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік
|
%
|
не більше 0,8
|
0,6
|
0,8
|
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)
|
%
|
не більше 1%
|
0,01
|
1
|
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування
|
%
|
не більше 1%
|
0,0045
|
0,025
|
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування
|
%
|
не більше 1%
|
1
|
1
|
Т.В.О. Керівника Червонослобідського МПД Бальоха І.Д.
|